
Το ΔΣ Δρυμού είχε την τιμή να συμμετέχει στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης «Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», το οποίο διεξήχθη από 26-03-2025 έως και 30-03-2025 στο Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης Υπό την Υψηλή Σκέπη και Ευλογία της Υμετέρας Θειοτάτης Παναγιότητας του Οικουμενικού Πατριάρχου, κ. κ. Βαρθολομαίου.
Το Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο διοργανώνεται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, το Πατριαρχικό Ίδρυμα Πατερικών Μελετών, το Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας και με την υποστήριξη της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, της Ιεράς Μητρόπολης Νεαπόλεως-Σταυρουπόλεως και της «Ένωσις Ομογενών εκ Κωνσταντινουπόλεως».

Σκοπός του Μαθητικού Συνεδρίου είναι να λειτουργήσει ως πεδίο συνεργασίας, εκπαίδευσης και δημιουργικού διαλόγου μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών από σχολεία της Ελλάδας και της ομογένειας σε θέματα περιβάλλοντος και αειφορίας στη βάση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη, χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα στα σχολεία της Ελλάδας και της ομογένειας.
Πιο συγκεκριμένα το ΔΣ Δρυμού συμμετείχε με πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο Μικροί Podcasters υπερασπιστές του περιβάλλοντος , σε συνεργασία με το 2ο ΔΣ Μεσολογγίου και το 2ο ΔΣ Παλαιοκάστρου Θεσσαλονίκης. Οι μαθητές μας ασχολήθηκαν με θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, πρότειναν λύσεις και δημιούργησαν podcast με θέμα τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Τέλος, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμότερες ευχαριστίες των μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας στον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. κ. Δαμασκηνό, για την στήριξη και πολύτιμη βοήθεια που προσέφερε στην αποστολή με τη δωρεά των αφισών του συνεδρίου.
Υπεύθυνη προγράμματος: Κωνσταντίνα Γαρίδα, εκπαιδευτικός Αγγλικής γλώσσας






















