Η κινέζικη GAC παρουσιάζει επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της πόλης Κουανγκτσόου της Κίνας το νέο Aion LX Plus, το οποίο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής με αυτονομία πάνω από 1.000 χλμ.

Όπως σας έχουμε ξαναγράψει, η GAC Motor που είναι μια από τις πιο μεγάλες κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, έχει βάλει ως στόχο να είναι αυτή η πρώτη εταιρεία που θα παρουσιάσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα έχει αυτονομία με μια φόρτιση κατά τον κινέζικο κύκλο μέτρησης, η οποία θα ξεπερνά τα 1.000 χλμ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινέζικος κύκλος μέτρησης είναι ο προηγούμενος ευρωπαϊκός NEDC, που έχει διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον τωρινό ευρωπαϊκό WLTP, όμως και πάλι, η προσπάθεια της GAC είναι πολύ εντυπωσιακή.

Για να το καταφέρει αυτό, η κινέζικη φίρμα χρησιμοποιεί μια νέου τύπου μπαταρία χωρητικότητας 144,4 kW, η οποία είναι 20% μικρότερη σε όγκο και 14% πιο ελαφριά συγκριτικά με αυτή που χρησιμοποιείται σήμερα στην έκδοση με την αυτονομία των 650 χλμ. του Aion στην Κίνα. Η αναλογία απόδοσης της μπαταρίας της GAC αγγίζει τις 280 Wh ανά κιλό, μια πολύ εντυπωσιακή τιμή.

GAC Aion LX Plus

H νέα έκδοση LX Plus του ηλεκτρικού SUV Aion που εξοπλίζεται με αυτή την μπαταρία, ανεβάζει την αυτονομία του αυτοκινήτου κατά NEDC στα 1.008 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, και έτσι τον εν λόγω αυτοκίνητο είναι το πρώτο ηλεκτρικό παραγωγής που θα καταφέρει να ξεπεράσει το ορόσημο των 1.000 χιλιομέτρων.

Πρόσφατα επίσης η GAC παρουσίασε στην Κίνα και έναν φορτιστή που μπορεί να φορτίσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έως και με 480 kW, ξεπερνώντας κατά πολύ ακόμη και τους περίφημους Superchargers της Tesla (φόρτιση έως 250 kW), υποσχόμενη έτσι ότι θα φορτίζει μέχρι και το 80% της μπαταρίας του Aion LX Plus σε λίγα μόνο λεπτά.

Πλέον, αναμένουμε την επίσημη πρώτη του GAC Aion LX Plus στην Έκθεση Αυτοκινήτου της πόλης Κουανγκτσόου της Κίνας στις 19 Νοεμβρίου, για να μάθουμε μεταξύ άλλων και την τιμή του μοντέλου. Αυτή τη στιγμή το μοντέλο Aion LX που έχει αυτονομία 650 χλμ., κοστίζει 229.600 γουάν Κίνας ή 31.000 ευρώ.

Σημειώνουμε τέλος ότι στην κούρσα των 1.000 χιλιομέτρων αυτονομίας έχει μπει και η κινέζικη NIO, ανακοινώνοντας το νέο ηλεκτρικό σεντάν ET7 που φέρει μια μπαταρία 150 kWh, τεχνολογίας κατά το ήμισυ solid-state. Το αυτοκίνητο θα έχει επίσης αυτονομία NEDC που θα ξεπερνά τα 1.000 χλμ., όμως αναμένεται να μπει στην παραγωγή το πρώτο τρίμηνο του 2022, αρκετά μετά τη δημιουργία της GAC.

Πηγή: carandmotor.gr