Ακαρνανικά Νέα

26 Ιουνίου 2026 09:44
26 Ιουνίου 2026 09:44

Για να μην μένετε στο...

σκοτάδι

Για να μην μένετε στο...

σκοτάδι

Με σεβασμό και μεγάλη τιμή αποδέχθηκα την πρόταση του Σώζου Βασίλη, να συμμετάσχω στο ν συνδυασμό «Όραμα και Προοπτική» ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Ακτίου Βόνιτσας.

Αγωνίζομαι για την ανάδειξη του Δήμου μας και ιδιαίτερα του χωριού μου, του Μοναστηρακίου και δεσμεύομαι ότι θα δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις , εφόσον με τιμήσετε με την ψήφο σας, για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Όλοι μαζί με όραμα και Προοπτική μπορούμε να αλλάξουμε!!!

Με  τιμή.

Γεωργία Μακρυγιάννη